Доктор психологічних наук, професор, директор Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Прохоренко Леся Іванівна
Доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України, голова Вченої ради Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
Засенко В’ячеслав Васильович
Державний експерт експертної групи з питань позашкільної та інклюзивної освіти
Набоченко Ольга Олександрівна
Доктор психологічних наук, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
Вовченко Ольга Анатоліївна
доктор педагогічних наук, Вчений секретар Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
Шевченко Володимир Миколайович
кандидат педагогічних наук, докторант Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
Данілавічютє Еляна Анатоліївна
доктор педагогічних наук, завідувачка відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
Литовченко Світлана Віталіївна
кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
Довгопола Катерина Станіславівна
кандидат психологічних наук, завідувачка відділу освіти дітей з порушеннями зору Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
Костенко Тетяна Миколаївна
кандидат педагогічних наук, завідувачка відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
Ільяна Валентина Михайлівна
доктор педагогічних наук, завідувачка відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
Чеботарьова Олена Валентинівна
доктор психологічних наук, старший науковий співробітник відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
Омельченко Ірина Миколаївна
кандидат психологічних наук, завідувачка відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
Бабяк Ольга Олексіївна
кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
Недозим Інна Вікторівна
науковий співробітник відділу психолого-педагогічного супроводу Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
Шевченко Юлія Василівна
Перший виступ
Прохоренко Леся Іванівна
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: РЕАЛІЗАЦІЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ В ОСВІТІ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
Другий виступ
Засенко В’ячеслав Васильович
ОСВІТА ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ: ПОСТУП І ПРОБЛЕМ
Третій виступ
Набоченко Ольга Олександрівна
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Четвертий виступ
Вовченко Ольга Анатоліївна
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ МЕТОДІВ НЕЙРОЛІНГВІСТИЧНОГО ПРОГРАМУВАННЯ ЯК ЗАСОБІВ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ З ООП
П'ятий виступ
Шевченко Володимир Миколайович
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ООП ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ В НУШ
Шостий виступ
Данілавічютє Еляна Анатоліївна
ФУНКЦІОНАЛЬНО-МОВЛЕННЄВІ ТРУДНОЩІ: СТРАТЕГІЯ ТРАКТУВАННЯ 5С ФОРМАТУ
Сьомий виступ
Литовченко Світлана Віталіївна
ЗНИЖЕННЯ СЛУХУ У ДИТИНИ: НОВІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ОСОБЛИВИХ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ (ТРУДНОЩІВ) ТА РІВНІВ ПІДТРИМКИ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
Восьмий виступ
Довгопола Катерина Станіславівна
ОСВІТНІ ТРУДНОЩІ В ПРОЦЕСІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В УЧНІВ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРОВОЇ ФУНКЦІЇ
Дев'ятий виступ
Костенко Тетяна Миколаївна
СОЦІОКУЛЬТУРНІ ТРУДНОЩІ В ПРОЦЕСІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В УЧНІВ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРОВОЇ ФУНКЦІЇ
Десятий виступ
Ільяна Валентина Михайлівна
ТЕХНОЛОГІЯ РІЗНОРІВНЕВОЇ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ З ТРУДНОЩАМИ ОПАНУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ ТА ПИСЬМА
Одинадцятий виступ
Чеботарьова Олена Валентинівна
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ТА ФІЗИЧНИХ ТРУДНОЩІВ У ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕ
Дванадцятий виступ
Омельченко Ірина Миколаївна
ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ТРУДНОЩАМИ
Тринадцятий виступ
БАБЯК ОЛЬГА ОЛЕКСІЇВНА
БАР’ЄРИ В НАВЧАННІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ОСВІТНІМИ ТРУДНОЩАМИ
Чотирнадцятий виступ
Недозим Інна Вікторівна
ОСОБЛИВОСТІ ВИЗНАЧЕННЯ СОЦІОАДАПТАЦІЙНИХ ТРУДНОЩІВ У ШКОЛЯРІВ (ПОВЕДІНКОВІ ТРУДНОЩІ, ТРУДНОЩІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ)
П'ятнадцятий виступ
Шевченко Юлія Василівна
ТИПОЛОГІЯ ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ І РІВНІ ПІДТРИМКИ У НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ