 
			 
						
						
						Доктор психологічних наук, професор, директор Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
					Прохоренко Леся Іванівна
 
						
						
						Доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України, голова Вченої ради  Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
					Засенко В’ячеслав Васильович
 
						
						
						Державний експерт експертної групи з питань позашкільної та інклюзивної освіти
					Набоченко Ольга Олександрівна
 
						
						
						Доктор психологічних наук, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
					Вовченко Ольга Анатоліївна
 
						
						
						доктор педагогічних наук, Вчений секретар Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
					Шевченко Володимир Миколайович
 
						
						
						кандидат педагогічних наук, докторант Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
					Данілавічютє Еляна Анатоліївна
 
						
						
						доктор педагогічних наук, завідувачка відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
					Литовченко Світлана Віталіївна
 
						
						
						кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник відділу освіти  дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
					Довгопола Катерина Станіславівна
 
						
						
						кандидат психологічних наук, завідувачка відділу освіти  дітей з порушеннями зору Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
					Костенко Тетяна Миколаївна
 
						
						
						кандидат педагогічних наук, завідувачка відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
					Ільяна Валентина Михайлівна
 
						
						
						доктор педагогічних наук, завідувачка відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
					Чеботарьова Олена Валентинівна
 
						
						
						доктор психологічних наук, старший науковий співробітник відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
					Омельченко Ірина Миколаївна
 
						
						
						кандидат психологічних наук, завідувачка відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
					Бабяк Ольга Олексіївна
 
						
						
						кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
					Недозим Інна Вікторівна
 
						
						
						науковий співробітник відділу психолого-педагогічного супроводу Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України
					Шевченко Юлія Василівна
Перший виступ
						Прохоренко Леся Іванівна
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: РЕАЛІЗАЦІЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ В ОСВІТІ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
						Другий виступ
						Засенко В’ячеслав Васильович
ОСВІТА ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ: ПОСТУП І ПРОБЛЕМ
						Третій виступ
						Набоченко Ольга Олександрівна
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
						Четвертий виступ
						Вовченко Ольга Анатоліївна
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ МЕТОДІВ НЕЙРОЛІНГВІСТИЧНОГО ПРОГРАМУВАННЯ ЯК ЗАСОБІВ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ З ООП
						П'ятий виступ
						Шевченко Володимир Миколайович
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ООП ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ В НУШ
						Шостий виступ
						Данілавічютє Еляна Анатоліївна
ФУНКЦІОНАЛЬНО-МОВЛЕННЄВІ ТРУДНОЩІ: СТРАТЕГІЯ ТРАКТУВАННЯ 5С ФОРМАТУ
						Сьомий виступ
						Литовченко Світлана Віталіївна
ЗНИЖЕННЯ СЛУХУ У ДИТИНИ: НОВІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ОСОБЛИВИХ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ (ТРУДНОЩІВ) ТА РІВНІВ ПІДТРИМКИ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
						Восьмий виступ
						Довгопола Катерина Станіславівна
ОСВІТНІ ТРУДНОЩІ В ПРОЦЕСІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В УЧНІВ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРОВОЇ ФУНКЦІЇ
						Дев'ятий виступ
						Костенко Тетяна Миколаївна
СОЦІОКУЛЬТУРНІ ТРУДНОЩІ В ПРОЦЕСІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В УЧНІВ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРОВОЇ ФУНКЦІЇ
						Десятий виступ
						Ільяна Валентина Михайлівна
ТЕХНОЛОГІЯ РІЗНОРІВНЕВОЇ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ З ТРУДНОЩАМИ ОПАНУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ ТА ПИСЬМА
						Одинадцятий виступ
						Чеботарьова Олена Валентинівна
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ТА ФІЗИЧНИХ  ТРУДНОЩІВ У ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕ
						Дванадцятий виступ
						Омельченко Ірина Миколаївна
ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ТРУДНОЩАМИ
						Тринадцятий виступ
						БАБЯК ОЛЬГА ОЛЕКСІЇВНА
БАР’ЄРИ В НАВЧАННІ У ДІТЕЙ  МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ОСВІТНІМИ ТРУДНОЩАМИ
						Чотирнадцятий виступ
						Недозим Інна Вікторівна
ОСОБЛИВОСТІ ВИЗНАЧЕННЯ СОЦІОАДАПТАЦІЙНИХ ТРУДНОЩІВ У ШКОЛЯРІВ (ПОВЕДІНКОВІ ТРУДНОЩІ, ТРУДНОЩІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ)
						П'ятнадцятий виступ
						Шевченко Юлія Василівна
ТИПОЛОГІЯ ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ І РІВНІ ПІДТРИМКИ У НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						