Визначення різнорівневої підтримки дітей з труднощами опанування навичок читання та письма
- Що таке навчальні труднощі, їх головна ознака та прояви
- Діагностичний інструментарій: для визначення типу освітніх труднощів та рівня підтримки
- Діагностика стану усного мовлення: фонетична сторона, лексико-граматична, зв'язне мовлення, фонематичні процеси
- Показники навички читання: правильність, швидкість, спосіб читання, виразність, свідомість
- Типи помилок при читання.
- Діагностика писемного мовлення.
- Типи помилок на письмі
- Визначення рівнів труднощів усного та писемного мовлення та їх характеристика
- Методи і прийоми для покращення роботи навичок читання і письма у дітей з ООП
- Як досягти успіху при роботі з дитиною з ООП, поради та рекомендації
- Чек-лист для перевірки навичок читання і письма