ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ТРУДНОЩІ : КРИТЕРІЇ ВИЗНАЧЕННЯ ТА РІВНІ ПІДТРИМКИ

  • 1 вебінар
  • 1 спікер
  • 1година 13 хвилин контенту
  • 0,1 ЄКТС

Програма вебінару

Розглянуті питання

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ТРУДНОЩІ : КРИТЕРІЇ ВИЗНАЧЕННЯ ТА РІВНІ ПІДТРИМКИ
1. Підходи до розуміння визначення сутності особливих освітніх потреб
2. Типи особливих освітніх потреб (труднощів), їх характеристика та ієрархія
3. Інтелектуальні труднощі, їх виокремлення та особливості
4. Критерії визначення ступеня інтелектуальних труднощів
5. Ступені труднощів дітей з ООП при порушенні інтелектуального розвитку
6. Характеристика кожного ступеня труднощів дітей з ООП
7. Функції пізнавальних процесів
8. Роль мовлення у процесі пізнання дійсності
9. Процеси мислення, уваги та пам’яті
10. Рекомендована література для дітей з ООП
11. Чек-лист «Рівні надання підтримки» 

Спікери

Зареєструватися

Cookie-файли
Налаштування Сookie-файлів
Детальна інформація про цілі обробки даних і постачальників, які ми використовуємо на наших сайтах
Аналітичні Cookie-файли Відключити все
Технічні Cookie-файли
Інші Cookie-файли
Ми використовуємо файли Cookie для поліпшення роботи, персоналізації та підвищення зручності користування нашим сайтом. Продовжуючи відвідувати сайт, ви погоджуєтеся на використання нами файлів Cookie. Детальніше про нашу політику щодо Cookie.
Зрозуміло Детальніше
Cookies