ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ТРУДНОЩІ : КРИТЕРІЇ ВИЗНАЧЕННЯ ТА РІВНІ ПІДТРИМКИ
1. Підходи до розуміння визначення сутності особливих освітніх потреб
2. Типи особливих освітніх потреб (труднощів), їх характеристика та ієрархія
3. Інтелектуальні труднощі, їх виокремлення та особливості
4. Критерії визначення ступеня інтелектуальних труднощів
5. Ступені труднощів дітей з ООП при порушенні інтелектуального розвитку
6. Характеристика кожного ступеня труднощів дітей з ООП
7. Функції пізнавальних процесів
8. Роль мовлення у процесі пізнання дійсності
9. Процеси мислення, уваги та пам’яті
10. Рекомендована література для дітей з ООП
11. Чек-лист «Рівні надання підтримки»
2. Типи особливих освітніх потреб (труднощів), їх характеристика та ієрархія
3. Інтелектуальні труднощі, їх виокремлення та особливості
4. Критерії визначення ступеня інтелектуальних труднощів
5. Ступені труднощів дітей з ООП при порушенні інтелектуального розвитку
6. Характеристика кожного ступеня труднощів дітей з ООП
7. Функції пізнавальних процесів
8. Роль мовлення у процесі пізнання дійсності
9. Процеси мислення, уваги та пам’яті
10. Рекомендована література для дітей з ООП
11. Чек-лист «Рівні надання підтримки»